Hvad siger brugerne?

  • ""
På denne side kan du læse udtalelser fra vores brugere og samtidig se vores seneste målinger af brugertilfredsheden.

Vores målsætning er at skabe og sikre et råderum for udfoldelse af aktiviteter i ejendommene. Vi ønsker samtidigt at sikre en funktionsdygtig dagligdag, hvor kvalitet og produktivitet går hånd i hånd. Vores brugeres meninger er derfor vigtige for os og vores målsætninger.

Vi er i gang med at udvikle et nyt system for måling af vores kundetilfredshed, hvor vi måler på oplevelsen af kommunikationen med os og vores leverandører, kvaliteten af arbejdet, sagsbehandlingstider og den overordnede tilfredshed.
Henvendelser vedrørende afhjælpende vedligehold udgør 92 % af alle sager i vores HelpDesk. Kundetilfredsheden på det område har været stødt stigende over de senere år og er aktuelt 75 % (en stigning fra 68 % i 2014). Derudover er der stor tilfredshed med vores HelpDesk, der vurderes positivt af 93 % af brugerne.

Vi vil i løbet af 2016 måle kundetilfredsheden på en række øvrige områder, herunder Ejendomsservice, udvalgte FM-enhederne og på erhvervsområdet.

Nedenfor ses et udpluk af vores brugeres udtalelser om vores organisation:

I gør et godt stykke arbejde.
- Claus Folke Christensen, Portør, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Kontakten til KEjd's servicetekniker er hurtig og relevant. Han er serviceminded og hurtig til at løse problemer.   
 - Tonie Rudby, administrativ leder, Utterslev Skole, Børne- og Ungdomsforvaltningen

De sager vi har haft, er løst upåklageligt.
- Johannes Bjerrum, Forvalter, Kultur- og Fritidsforvaltningen